بازی... بازی... بازی...

دعوت شدم ( اووونم مخصوص ) به این بازی... جالبه، به شما هم پیشنهاد میدم شرکت کنین!  

 

اگه ماهی از سال بودم: مرداد

 

اگه یک روز هفته بودم: سه شنبه

 

اگه یک عدد بودم: هفت

 

اگه جهت بودم: غرب

 

اگه همراه بودم: همیشه و همه جا دوش به دوش

 

اگه نوشیدنی بودم: یخ در بهشت پرتغالی

 

اگه گناه بودم: هم آغوشی

 

اگه درخت بودم: پیچک

 

اگه گل بودم: لاله

 

اگه آب و هوا بودم: خنک مایل به سرد

 

اگه رنگ بودم: آبی

 

اگه میوه بودم: سیب

 

اگه پرنده بودم: مینا

 

اگه صدا بودم: دلنشین

 

اگه فعل بودم: بودن!

 

اگه زمان بودم: حال

 

اگه یک خیابان بودم: دوطرفه ( بدون طرح ترافیک )

 

اگه یک فیلم بودم: تریستان و ایزولد

 

اگه یک پزشک بودم: کودکان

 

اگه یک پنجره بودم: رو کلبه چوبی

 

اگه یک ساز بودم: ویولن

 

اگه یک تاریخ بودم: 4 تیر 90

 

اگه یک کتاب بودم: خانوم ( از مسعود بهنود )

 

اگه یک شعر بودم: زار و نیاز ( از د.شریعتی )

 

اگه طبیعت بودم: دریا

 

اگه حس بودم: مادرانه

اگه یه شکلک بودم:  

 

اگه یکی از لوازم آرایش بودم: رژ لب

 

اگه از حیوانات بودم: پنگوئن

 

اگه از پوشیدنی ها بودم: ( biiiiiiiiiiiiiiiiiiib )

 

اگه از خوردنی ها بودم: ( biiiiiiiiiiiiiiiiiib ) 

 

 

با عرض پوزش از غزلک.. بابت تاخیر 

 

دوستای گلم اگه این ورا سری زدین شما هم شرکت کنین...