تو خرگوش ذهن منی


و امروز...

من می نویسم و تو می خوانی و من در تو ریشه می دوانم

تو می نویسی و من می خوانم و تو در من ریشه می دوانی

تو مرا به صلابهء نقد می کشی و ریشه ام کلفت تر می شود

من هویج می شوم و ذهن تو مرا آرام آرام می جود و می بلعد

چشمهایت قویتر از آنچه می باید می شود و ذهنت با چشم سوم مرا می درد

من ِ دریده با ذهن خرگوشیم دنبال هویج های جدیدتر می گردم و هویج تر می شوم

و می گویم: سلام دوست من، باز هم نوشته ام برایت گنگ است؟  

و من بر پست ِ جدیدم نازل می شوم . 

نظرات 16 + ارسال نظر
سایه دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:57

اووووووووووول

.
.
.

سایه دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:58

سپی هیچی نفهمیدم هیچی !چرا چن روزه گیج میزنی !حالت خوب نیس؟!آقاتونو ندید این چن وخته؟؟

سایه؟؟؟؟

صد دفه گفتم جلو جم این حرفارو نزن!

Smile To Me دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:16 http://www.xyz.blogsky.com/

سلام سلام

چطوری هویج جووون؟

و خداوند خرگوش را آفرید تا هویج را به کمال رساند و این گونه بود که هویج آدم شد!!!

یاد بازیه خرگوشی افتادم ... مواظب باش مرحله بعدی غوله باید حرفه ای باشی تا ردش کنی

به به سلام برادر کَلَم... ( خوب اگه من هویجم توام کلمی )

و در راستای اینکه بنده رو هویج خواندی باید بگیم که ما حاضریم هویجی باشیم از برای تقویت دید همگان!

ااااااه آره! توام بازی می کردی! خیلی باحال بود!

اکیوسان دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:00

این بار خوب بود منگ نمیزنم فعلا

خوب خدا رو شکر...

سایه دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 13:59

این پست پزشکیه !من نظری ندارم!

هااان؟ کجاش؟؟؟

................ دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 14:08

سلام!
" هر روز که دارم به ممیزی نزدیک میشم......
این کلمات - و میدونی از کیه؟
کلمات خودته، عزیز!
اون روزا این عبارت تو بخش پ. ن پست هات بد جوری جا خوش کرده بود، که این روزا ازش خبری نیست.
هدفم از نوشتنش این بود که بگم دو پست " رمز گذاری شده " منو یاد اون جمله انداخت. یه جورایی فک میکنم می تونه مصداقی برا ممیزی و سانسور باشه.
تو که آیینه بند نبودی؟
اگه درست نگفتم، درستم کن!
دلم این روزا اون روزا رو میخاد.....

منظورتون رو درست درک نکردم!

ولی در مورد پست های رمز دار باید بگم: که حرف هایی هست برای یک نفر! که لازما خصوصی هم هست! و رمزدار کردن پست ها با همین هدف بوده که در دید همگان قرار نگیره!

دودو دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 14:08 http://doudou.blogsky.com

الان میشه شفاف سازی کنید دقیقا کی خرگوش ذهنتان است؟؟؟

شما دیگه... شماها که منو می خونید...

علیرضا دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 14:21 http://sib1358.blogfa.com/

فکر کنم پست جدید بر تو نازل شده اونم بصورت قر وقاطی!

دارم سعی می کنم واضح باشم و شفاف! نه قروقاطی

لیدی ماک دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 14:33 http://ladymuck.blogfa.com

سسسللاام
اتفاقا این نوشته اصلا گنگ نبود !!!‌

قربون آدم چیز فهم...

کرمانشاه دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 15:00

نخیرم.
اشکال همچنان از فرستنده است.
ما گفتیم سفر میری و نسیمی به سر و کلت میخوره و از این فضای عجیب و غریب و از این درهم گویی درمیای . این جور که بوش میاد ازاین خبرا نیست.
من واقعا نگرانم.
نه نه! ما واقعانگرانیم.
درمورد پستای رمزی ت هم معترضم.
من کلا اینجا معترضم.

کلا شما سطل آشغالا رو بیار وسط آتیش بزن

خدایی کامنتارو بخون ببین خیلی ها فهمیدن! گمونم اشکال از گیرنده اس...

خوب ما می نویسیم مخاطب خاص شما شاکی می شین مجبوریم رمزدارش کنیم که مشکلات اساسی تر نشه

[ بدون نام ] دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 16:03

خیلیا فهمیدن اما چرا نمیگی خیلیا هم نفهمیدن.؟ از طرفی سر تکون دادن به علامت تایید که همیشه فهم تفسیر نمیشه. منم می تونم بنویسم که فهمیدم، اما هر وقت نفهمیده باشم چی؟


د باز این دوباره اسم مخاطب خاصو اورد وسط؟؟؟ خودت میدونی من چقذر با این مخاطب خاص مشکل دارم.


من فکز می کنم تو تو این چند وقت یه چیزیت شده که اینجوری می نویسی.دلیلشو نمی دئونم ولی یه چیزیت هست. همیشه سفر درمون خوبی بوده. اینکه در مورد تو اثر نکرده آدمو به این میرسونه که اوضات خیلی قاراشمیشه.

ولی واقعا این نوشته گنگ نبود... خیلی واضح بود، می دونی چیه!

به این جمله خیلی اعتقاد دارم که آدم خواب رو راحت می شه بیدار کرد... ولی آدمی رو که خودشو به خواب می زنه هرگز

ای بابا مگه چه هیزم تری به شما فروخته باهاش مشکل داری؟

آره یه چیزیم شده! انقدر کلمات تو ذهنم عین آسیابی که هزاران چیز رو می خواد با هم قاطی کنه وجود داره که ثمره اش چیزی میشه که شما می بینین

نوشته های قبل رو قبول دارم یکم گنگ بودن! ولی این یکی خیلی واضح بود.

غزل دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 18:27 http://www.calm2.blogfa.com

take it easy...these r feeling moments and these period will also pass like me...nobodt's end is known...so please be happy just 4 some person that they like u so much...again like me!

تنکس داریم اه لات...

غزل دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 18:28

غلط املایی: nobody's

شـــ گردن ـــال دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 18:55 http://shalgardanism.blogfa.com

چطوری هویج کوچولو؟؟!! :دی

قربون شال گردن!!!

پادیر دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 21:13 http://www.maryastories.com

صافی و زلالی نوشته هایت چشم بصیرت میخواهد ایراد از نوشته هایت نیست نازنین

همیشه کلماتت مرحمی روی این دل منه! چقدر بی ریا و صادقانه... و چقدر من دوستت دارم...

فـ ـرزاد کـ ـافـ ـه چـ ـی سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:04 http://cafe40cheragh.blogsky.com

سلام دوست من، باز هم نوشته ام برایت گنگ است؟

خوب نیست دیگه! چه اصراری به گنگ بودن دارین شما...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد